🚨 GOLD & SILVER PAR BARA DUMP! 📉
Sirf 13 ghanton mein lagbhag $1 TRILLION market se wipe out ho gaya! 🤯
Gold aur Silver dono par heavy selling pressure dekhne ko mil raha hai, aur volatility bhi bohat zyada barh gayi hai. 🔥📉
Market mein ab next move bohat important hoga! 👀⚡
$XAU
$XAG
Sirf 13 ghanton mein lagbhag $1 TRILLION market se wipe out ho gaya! 🤯
Gold aur Silver dono par heavy selling pressure dekhne ko mil raha hai, aur volatility bhi bohat zyada barh gayi hai. 🔥📉
Market mein ab next move bohat important hoga! 👀⚡
$XAU
$XAG
