Dosto, agar aap aaj ki market par nazar dalein, toh major coins bilkul green zone mein trade kar rahe hain aur market mein ek acha positive momentum nazar aa raha hai:
BNB: $691.88 (Rs 191,996) — +0.47% up 🟢
BTC (Bitcoin): $77,996 (Rs 21,643,901) — +0.45% up 🟢
ETH (Ethereum): $2,453 (Rs 680,810) — +0.75% up 🟢
SOL (Solana): $104.59 (Rs 29,023) — +1.26% up 🟢
XRP: $1.38 (Rs 384) — +0.20% up 🟢
USDT/PKR ka rate is waqt taqreeban Rs 292 chal raha hai. Market ki yeh green candles dekh kar lagta hai ke investors ka confidence wapas aa raha hai. Lekin yaad rakhein, green market mein hamesha soch samajh kar entry lein aur greed mein aakar blindly trade na karein.
👇 Aapki Kya Rai Hai?
Kya aapka favorite coin bhi is waqt green mein hai ya aapka agla qadam kya hoga? Humein comments mein zaroor batayein! 💬
Hashtags: #Binance #CryptoMarket
⭐️mazeed aesi market updates or crypto tips keliye post ko like or follow karain
BNB: $691.88 (Rs 191,996) — +0.47% up 🟢
BTC (Bitcoin): $77,996 (Rs 21,643,901) — +0.45% up 🟢
ETH (Ethereum): $2,453 (Rs 680,810) — +0.75% up 🟢
SOL (Solana): $104.59 (Rs 29,023) — +1.26% up 🟢
XRP: $1.38 (Rs 384) — +0.20% up 🟢
USDT/PKR ka rate is waqt taqreeban Rs 292 chal raha hai. Market ki yeh green candles dekh kar lagta hai ke investors ka confidence wapas aa raha hai. Lekin yaad rakhein, green market mein hamesha soch samajh kar entry lein aur greed mein aakar blindly trade na karein.
👇 Aapki Kya Rai Hai?
Kya aapka favorite coin bhi is waqt green mein hai ya aapka agla qadam kya hoga? Humein comments mein zaroor batayein! 💬
Hashtags: #Binance #CryptoMarket
⭐️mazeed aesi market updates or crypto tips keliye post ko like or follow karain
