✅
August میں Gold نے سب کو حیران کر دیا 📈
Gold کا ریٹ اس مہینے کافی up گیا ہے
وجہ: مارکیٹ میں uncertainty اور Dollar کی کمزوری
اب سوال یہ ہے 👇
کیا آپ کو لگتا ہے September میں Gold اور اوپر جائے گا؟
یا یہاں سے نیچے Down آئے گا؟
آپ Gold Buy کر رہے ہیں یا Sell؟
کمنٹ میں اپنی رائے دیں 💬
#Gold #XAUUSD #Commodities #CryptoPakistan #BinanceSquare #MarketUpdate
August میں Gold نے سب کو حیران کر دیا 📈
Gold کا ریٹ اس مہینے کافی up گیا ہے
وجہ: مارکیٹ میں uncertainty اور Dollar کی کمزوری
اب سوال یہ ہے 👇
کیا آپ کو لگتا ہے September میں Gold اور اوپر جائے گا؟
یا یہاں سے نیچے Down آئے گا؟
آپ Gold Buy کر رہے ہیں یا Sell؟
کمنٹ میں اپنی رائے دیں 💬
#Gold #XAUUSD #Commodities #CryptoPakistan #BinanceSquare #MarketUpdate