ETH آج پھر رن اپ کر رہا ہے 🔥
پچھلے 24 گھنٹے میں +4% اوپر گیا ہے
کیا آپ کو لگتا ہے ETH جلد 5000$ کراس کر جائے گا؟
یا پھر یہاں سے تھوڑی correction آئے گی؟
آپ لوگ ETH ہولڈ کر رہے ہیں یا سیل کر دیا؟
کمنٹ میں بتائیں 👇
#ETH #Ethereum #Crypto #CryptoPakistan #BinanceSquare # altcoins
`
پچھلے 24 گھنٹے میں +4% اوپر گیا ہے
کیا آپ کو لگتا ہے ETH جلد 5000$ کراس کر جائے گا؟
یا پھر یہاں سے تھوڑی correction آئے گی؟
آپ لوگ ETH ہولڈ کر رہے ہیں یا سیل کر دیا؟
کمنٹ میں بتائیں 👇
#ETH #Ethereum #Crypto #CryptoPakistan #BinanceSquare # altcoins
`