ETH آج پھر رن اپ کر رہا ہے 🔥

پچھلے 24 گھنٹے میں +4% اوپر گیا ہے
کیا آپ کو لگتا ہے ETH جلد 5000$ کراس کر جائے گا؟

یا پھر یہاں سے تھوڑی correction آئے گی؟

آپ لوگ ETH ہولڈ کر رہے ہیں یا سیل کر دیا؟
کمنٹ میں بتائیں 👇

#ETH #Ethereum #Crypto #CryptoPakistan #BinanceSquare # altcoins

`