Or tm logo ko lgta hai crypto mei learning kbi end ho skti hai ???
Hr din ik new cheez sikhny ko milti hai bhai srf usky leay jo sikhna chahta hau .
Mei abi kuch calculs or mouvements py work kr rha tha
Mri bat yad hai ?
Kitny sy trades laini
Kb trade laini
Kb 2nd entry krni
Kb kitna leverage use krna
Kb sL laina
Kb SlL nhi laina m
Kitna move capture krna
Bhai sb kuch calculate hota hai sb k
#writeearn2
Hr din ik new cheez sikhny ko milti hai bhai srf usky leay jo sikhna chahta hau .
Mei abi kuch calculs or mouvements py work kr rha tha
Mri bat yad hai ?
Kitny sy trades laini
Kb trade laini
Kb 2nd entry krni
Kb kitna leverage use krna
Kb sL laina
Kb SlL nhi laina m
Kitna move capture krna
Bhai sb kuch calculate hota hai sb k
#writeearn2
