min ne dekha hai ke kaun mazboot tareen cryptocurrency projects shor machate hain. ya ek wajah hai ke min OPG ko dekhta rehta hun. meri tojah sabz mom bation ya romarah ke josh aur kharosh par nahi hain ya is baat par hai ke aaya developers ki taumer jari hai aur aaya qaabal tasdiq AI aisi cheezein ban jayein jinke par log darhaqeeqat anehsar karte hain. mahuliyati nizaam ki haaliya pesharft ne raftar mein izafa kiya hai, lekin mere khayal mein is se bada asharah aarzī sarkhiyon ke bajaye mastaql nafaz hai. markets aksar mahinon tak baniyadi baton ko nazar andaz karne ke baad sabr ka badla deti hain. meri hakmat amali jazbat se pehle sabat ki pervi aur qayas se pehle apnaane ki hai. haqeeqi yaqeen bar bar delivery se badhta hai, bar bar waadon se nahi. khamosh pesh raft ek hi waqat mein nazar aane ka ek tareeqa hai.
@OpenGradient $OPG #OPG
au pi ji
0.167
+5.42%
$NVO
NVOUSDT
parp
46.76
+5.12%
$DEXE
DEXEUSDT
parp
23.08
+44.61%