Kya crypto market me ab aik naya bull run shuru ho gaya hai aur kia humain is mein mazeed investment karni chahiye 🚀? Bitcoin ne $80,000 ki bari limit ko kamyaabi ke sath cross kar liya hai, aur August ke aakhri haftay mein market ke andar zabardast tezi dekhne ko mili hai. Doge coin bhi apni purani raftar chor kar tezi ke sath oper ki taraf aa raha hai aur investors ko acha profit de raha hai. Ap ka August ke mahine ka sab se best aur profitable coin konsa raha hai? Apni keemti raye ka izhar comment section mein lazmi batayein ta keh sab ko pata chal sakay 👇#Bitcoin❗ #CryptoMarkets #BinanceVietnamSquare #DogecoinDay #BullRunAhead