Podle společnosti Decrypt získala Mozilla společnost Fakespot, která hlídá kontrolu elektronického obchodu, aby integrovala svůj nástroj pro ověřování recenzí Fakespot Chat založený na umělé inteligenci do webových prohlížečů. Globální nezisková organizace, známá svým vývojem webových prohlížečů, si klade za cíl poskytovat uživatelům větší integritu a transparentnost a zároveň omezit falešné recenze. Fakespot Chat využívá systémy umělé inteligence (AI) a strojového učení (ML) k detekci vzorců a podobností mezi recenzemi a označuje ty, které jsou pravděpodobně klamavé.

Fakespot Chat je nejnovější integrace umělé inteligence do webových prohlížečů, která se připojuje k přístupu Microsoft Edge ke GPT-4 a DALL-E 3, rozhraní Chrome pro Bard, vestavěné funkci ChatGPT Opery a představení Lea od Brave. Chcete-li používat Fakespot Chat, mohou uživatelé přidat rozšíření Fakespot do svých prohlížečů Chrome, Firefox nebo Safari, což umožní AI zvládnout proces ověřování. Rozhraní chatbota se integruje s oblíbenými weby elektronického obchodu, analyzuje produkty a jejich recenze jediným kliknutím, vybízí uživatele k chytrým otázkám a poskytuje jasné a stručné odpovědi.

Uživatelsky přívětivý design Fakespot Chat je k dispozici prostřednictvím rozšíření prohlížeče nebo nativních aplikací pro Android nebo iOS a společnost tvrdí, že nástroj neohrožuje soukromí uživatelů. S tím, jak se online nakupování stává stále rozšířenějším, roste poptávka po spolehlivých nástrojích pro ověřování recenzí a renomovaná značka, jako je Mozilla, která podporuje validátor recenzí AI, může spotřebitelům poskytnout důvěru, kterou před nákupem potřebují.