Bro my liquidation price is 2350 should i reduce it or its enough my target is 2750
Crypto_Eagle_Queen
·
--
Har Roz jab mein $ETH ke charts dekhta hoon, to lagta hai ke 2020 ka repeat ho raha hai. Bilkul waisa hi crash jaise March 2020 mein hua tha. Uske baad ek zabardast V-shape recovery aayi thi, aur phir thoda sa consolidation hua tha.
Ab lagta hai ke same pattern dobara repeat hone wala hai. Q3 2020 mein jaise ETH ne momentum pakda tha, waise hi ab bhi chances hain ke Q3 2025 mein $ETH dobara uran bhare.
📈 Target: $4K by Q3 🚀 Nayi ATH expected in October/November 2025
Sab kuch same cycle ki tarah dikh raha hai... bas is dafa smarter ban'na hai.
Pro Tip: History kabhi repeat hoti hai, kabhi rhyme karti hai lekin jo market ko samajh le, wahi winner banta hai. 💯
إخلاء مسؤولية: يتضمن آراء جهات خارجية. لا تُعدّ نصيحة. يُمكن استخدام Binance AI دون أي ضمان.اطلع على الشروط والأحكام.
1
24
انضم إلى مُستخدمي العملات الرقمية حول العالم على Binance Square
⚡️ احصل على أحدث المعلومات المفيدة عن العملات الرقمية.
💬 موثوقة من قبل أكبر منصّة لتداول العملات الرقمية في العالم.
👍 اكتشف الرؤى الحقيقية من صنّاع المُحتوى الموثوقين.